Martian Movie and NASA
Customer Relationship Management (CRM)
Software

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش CRM vs CEM مشتریان‌ را بشناسید با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید تسهيم چشم‌انداز؛ ابزاری مهم در توسعه مهارت رهبری سازمان آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ سندروم بیهوده‌گذرانی در کادر فروش و روش‌های مقابله با آن نمونه ساده یک گردش کار Negative Customer Experience Web application software packages - SaaS New customer churn is endemic to finance institutions Call centers and Voice of Customer منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس مخل طراحی CX نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشاوره CRM


Martian Movie and NASA

من واقعا عاشق "مریخ،" هیجان انگیز پرشین بیابان مورد فضانورد که در مریخ رشته می شود. من تا آنجا که من آن بهترین فیلم فضای فیلم وقت من نام آن را دوست داشت.

اما این احساس گرم و راضی دوم اعتبارات شروع به رول ناپدید شد.

آسان است برای دیدن چرا اقتباس فیلم بسیار تحسین و ستایش از جامعه علمی و فضای واز است. بررسی درخشان خود من تا حد زیادی ریشه از داستان توجه به جزئیات علمی و واقع گرایی است که اغلب فیلم های علمی تخیلی گم شده است. تمام فن آوری ناسا در مورد در کتاب و یا در فیلم اقتباسی را بر نمونه های فعلی و آینده از چیزی که واقعی است.

بهترین از همه، "مریخ" چه ماموریت واقعی به مریخ ممکن است شبیه به تصویر می کشد. اما در پایان فیلم احساس وحشتناک و غرق شدن شور و شوق من جایگزین: من یاد ناسا nasa   تنها اسکلت برنامه مریخ واقعی در محل و عملا هیچ آن را به واقعیت بودجه است.

نه می تواند به این ترتیب بنظر می رسد. ناسا شدت ما که آن را به ارسال انسان به مریخ در 2030s رفتن به یاد. و البته آن را به مواد مخدره اطراف "مریخ" مردم به هیجان در مورد مریخ hooking است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : Omid تاریخ : دو شنبه 13 مهر 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Customer Relationship Management (CRM) مي باشد.